سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پژوهشکده ی قرآن و حدیث

برای شروع

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز
پیرو 
سفارشات ویژه ی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی کارگروه پژوهشی شیخا به شرح زیر پایه گذاری می شود:
برنامه ها و اهداف:
پیرو سفارشات ویژه ی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی یکی از اهداف طراحی شده در این کارگروه علاوه بر زنده نگه داشتن روحیه پژوهش و تحقیق بررسی و پیگیری مباحث مد نظر معظم له و به ویژه سبک زندگی اجتماعی خواهد بود.
یکی از مهم ترین وظایف دانشجویان و به ویژه دانشجویان رشته ی ما طبعا پیگیری مباحث علمی و به روز کردن مباحث و رفع نیازهای علمی می باشد، که یکی از مهمترین اهداف این کارگروه پاسخ گویی به این گونه مباحث در حد توان و بضاعت علمی اعضاء خواهد بود.
کادر کارگروه:
این کارگروه علمی دارای یک مدیر گروه، یک مشاور علمی و سایر اعضا به عنوان پژوهشگر خواهد بود. حوزه ی کاری و وظایف این افراد پس از تصویب گروه به ایشان ارجاع داده خواهد شد.
امتیازات کارگروه:
یکی از مهمترین امتیازات که برای اعضا و هیئت علمی این کارگروه در نظر گرفته شده است، پیگیری مقالات علمی-پژوهشی این کارگروه و در حد توان حمایت های مالی جهت کارهای پژوهشی خواهد بود.

زمان و نحوه ی تشکیل کارگروه پژوهشی شیخا
شیوخ و آنتی شیوخ محترم در صورت تمایل برای کسب هر یک از مسئولیت های این کارگروه می توانند از هم اکنون در ذیل همین پست ثبتنام کرده تا در اسرع وقت با تصویب گروه هر یک از سمت های مدیر گروه و مشاور علمی انتخاب شوند. لازم به ذکر است که مسئولیت این کارگروه تا زمان انتخاب مدیر گروه توسط اعضا، به دستور هیئت اجرایی گروه، به عهده ی حقیر خواهد بود.
سایر اعضا نیز در گروه به عنوان پژوهشگر گروه به فعالیت و کار پژوهشی می پردازند.
لطفا نظرات تکمیل کننده ی خودتان را مرقوم فرمایید.