• وبلاگ : پژوهشکده ي قرآن و حديث
  • يادداشت : حرف اول يا اصل اول
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بر دوستان کار گروه...
    منم در ادامه عرايض داش سجاد بگم که قبل از شروع به کار در مورد مطلب يا موضوعي ، ابتدا سعي کنيم پيشينه ي موضوع مورد نظر رو بررسي کنيم تا اطلاع داشته باشيم که آيا کسي در مورد موضوع خاص مطلبي نوشته؟ و آيا نوشته شده در چه سطحي است؟ يا در چه جهتي است؟ آيا کامل کار شده است؟ يا زوايايي از موضوع مورد نظر زياد برجسته نشده و بايد بيشتر کار بشه. اين کار باعث ميشه که کارهاي پژوهشي تکراري نباشند و زحمت دوستان هدر نرود.
    و براي اين کار ابتدا پيشنهاد ميکنم قبل از شروع به کار در موضوعي يک نفر مسئول پيشينه شناسي موضوع مورد نظر باشه و اطلاعات کلي ارائه بده تا اگر قرار شد موضوع کار بشه هر کسي که زير موضوع خاصي رو برميداره بتونه هم استفاده کنه هم منابع کار هم دستش بياد تا راحتتر مطلب جمع بشه. والسلام
    پاسخ

    سلام حاجي، شما کاملا درست مي فرماييد و منم با شما موافقم، کار پژوهشي نبايد تکراري باشه يا اگه قراره روي موضوع دوباره کار بشه بايد سعي بشه به ديگر زوايا پرداخته بشه، خيلي ممنون از نظرتشما کدوم زير موضوع رو انتخاب کردي؟راستي جهت عضويت نام کاربري و رمز عبور پيشنهادي و آدرس ايميل خودت رو هم برام بنويس.بــــــــــــــــــــــــــاي
    به نام خداوند مهربان. با عرض سلام و ادب
    خدمت همه دوستان چند نکته را به عنوان کوچک تر عرض خواهم کرد.
    و اما بعد از والي اصفهان شيخ سجاد به والي خراسان شيخ ابوالفضل و مناطق شيخ نشين و آنتي شيخ نشين و فنون نشين ايران
    1در رابطه با موضوعات پايان نامه دوستان دقت لازم لحاظ گردد. اگر همگي از موضوعات هم با خبر باشيم در مطالعات خود به موضوعات متناسب که بر ميخوريم کمک شاياني خواهيم کرد به فردي که در رابطه با اون موضوع کار ميکنه.
    2نوشتن مقالات مختلف با يک استاد دانشگاه و دو نفر شيخ يا آنتي شيخ با هم.
    3اين نکته بسيار مهم و قابل تذکر است: دوستان وقتي در رابطه با برخي مسائل نظر ميدن يا حرفي ميزنن نسبت به اون شخص قضاوت صحيح انجام گيرد. از اين لحاظ که فلاني گرايش به فلان فرقه و فلان شخص و فلان... دارد در شأن کارهاي پژوهشي نيست.(البته اين را همه دوستان التفات کامل دارند)
    2مطالبي که در اين وبلاگ گفته مي شود جايي ديگر بيان نشود
    4مسائل را از روي تعصب قضاوت نکنيم. از روي تعصب نظر ندهيم. فارغ از هر گونه نگرش سياسي هم اظهار نظر کنيم.
    5تمام پست هايي که خواهم گذاشت به صورت مطلب رمز دار هست. چرا که فقط دوستان خودمون مطلب را بخونند و از نظراتشون بهره مند بشيم.
    6از زحمات و الطاف شيخ ابوالفضل هم بسيار متشکرم.
    پاسخ

    سلام سيداز الطاف شما و پيشنهادات شما متشکريم